Чому візитною карткою Вінниці може стати вишня

Спільним рішенням амбасадорів та амбасадорок Вінницького стандарту гостинності одним із перших заходів стане наявність у меню страв з вишні,

Журналіст регіональної редакції Depo.Вінниця.
Чому візитною карткою Вінниці може стати…

Близько двадцяти закладів, які є амбасадорами Вінницького стандарту гостинності, планують ввести спільні позиції в меню у вигляді страв з вишнями. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу Вінницької міської ради.

Торік у рамках проєкту "Вінницький стандарт гостинності" ресторатори, готельєри та маркетологи розробили перший міський стандарт обслуговування. Після фіналізації та презентації Вінницького стандарту гостинності кількадесят ресторанів та готелів підписали меморандум про його впровадження за рахунок проведення спільних освітніх та маркетингових заходів. Спільним рішенням амбасадорів та амбасадорок Вінницького стандарту гостинності одним із перших заходів стане наявність у меню страв з вишні, які можуть стати візитною карткою Вінниці. Обрати символ Вінницького стандарту гостинності допомогла дослідниця подільської кухні, гастрогідеса Олена Павлова.

"Візитною карткою Вінниці має бути саме вишня, тому що усюди за містом та на його околицях можна зустріти вишневі садки. Вони вже стали одним із символів Вінниці. А ще тому, що найбільший мікрорайон міста носить назву Вишенька на честь однойменної річки і легендарної садиби Миколи Пирогова; та й зрештою, вишня — універсальний продукт, що смакує незабутньо і до м’яса, і у солодощі, сушеними, в’яленими, мороженими, заспиртованими і вкритими шоколадом", – пояснила Павлова.

Дослідниця-кулінарка презентувала рецепти автентичних страв з вишень: драглі, малай, борщ.

Стравами з вишень вже у травні планують порадувати відвідувачів ресторан "Pasta e Vino", ресторація "Гостинний пан", історичний паб "Кінь у протигазі", кафе "Львівська цукерня", ресторан "Челентано",  ресторан "RICH", готельно-ресторанний комплекс "Churchill-Inn", ресторани "Трофей", "Mont Blanc", "Батискаф 1.0", "Батискаф 2.0", "Бутлегер і Душечка", "Red Zeppelin", "Georgian Factory", "Лезгинка", "АССА", кав’ярні "Чорна кішка, Білий кіт", кондитерські "Батискаф sweets" і "Мус-Мус".

Нагадаємо, Олена Павлова на основі досліджень нафантазувала рецепт трипільського борщу. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme