UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Жителям Вінниччини відшкодували понад 183 тисячі за неякісні товари і послуги

Більшість звернень споживачів стосувалася придбання металопластикових конструкцій, взуття і отримання неякісних послуг

Жителям Вінниччини відшкодували понад 18…

У 2019 році жителям Вінниччиниповернули за неякісні товари та послуги  понад 183 000 гривень. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області.

Більшість звернень споживачів стосувалася придбання металопластикових конструкцій, взуття і отримання неякісних послуг.

"Аналізуючи загальну кількість, зазначимо: 163 звернення стосувалися питань сфери послуг; 150 - придбання непродовольчих товарів; 51 - щодо ЖКГ; 13 - якості продовольчих товарів, обслуговування в закладах громадського харчування та магазинах; 11 - придбання товарів через Інтернет; 1 - щодо надання фінансових та банківських послуг", – уточнюють у ГУ Держпродспоживслужби.

Нагадаємо, на прилавках магазинів Вінниччини продавали  масло невідомого походження.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"