"Вінницягаз" на час карантину консультуватиме споживачів по телефону та онлайн-режимі

Відключити газ під час карантину можуть тільки через несанкціоноване втручання
 

Через обмеження, пов’язані з карантином, з 16 березня по 3 квітня призупинили свою роботу Центри обслуговування клієнтів АТ "Вінницягаз". Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу компанії.

Там зазначають, що клієнти можуть вирішувати більшість газових питань за допомогою онлайн-сервісів 104.ua.

Окрім того, компанія ввела мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.

У "Вінницягаз" наголошують, що всі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі - чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики.

Тимчасово обмежено роботу Центрів обслуговування клієнтів: всі консультації фахівці здійснюватимуть в телефонному режимі за номерами: 067-01-10-104, (0432) 509-104.  На час карантину кількість операторів, які прийматимуть дзвінки, збільшено.

Разом з тим, "Вінницягаз" нагадує, що для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком, передати показання лічильників та сплатити рахунки за газ і його доставку віддалено - за допомогою онлайн - сервісів:

Особистий кабінет на сайті 104.uahttp://bit.ly/cabinet104

Чат-бот "7104ua" у Viberhttp://bit.ly/7104uaViber

Мобільний додаток 104Mobile для Androidhttp://bit.ly/104Android

Мобільний додаток 104Mobile Light для iPhonehttp://bit.ly/104iPhone

Контакт центр за тел. 067-01-10-104, (0432) 509-104.

Нагадаємо, тепловики нагадали вінничанам про борги й просять розраховуватись через Інтернет.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця