З'явились результати опитування вінничан щодо бренду міста

Процес створення бренду координують канадські експерти

З'явились результати опитування вінничан…

У Вінниці за участі експерів канадського проекту "ПРОМІС" триває розробка бренду міста і маркетингової стратегії. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на прес-службу Вінницької міської ради.

Три тижні у Вінниці тривало опитування, яке мало на меті з’ясувати, яким люди бачать своє місто, які його особливості вважають унікальними, які споруди називають символами і взагалі  - чим пишаються. В анкетуванні взяли участь 795 респондентів.

Виявилося, що найбільше вінничан головним символом міста вважають Вежу (378 чол.), світло-музичний фонтан "Рошен" (149 чол.) та музей-садибу М.Пирогова (79 чол.).

Вінничани повідомили, де найчастіше проводять свій вільний час, що показують своїм гостям, яку сферу суспільного життя вони вважають найбільш розвиненою, як історичні події вважають найбільш значущими для міста, ким із земляків пишаються.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme