У Вінниці розширили перелік послуг "Прозорих офісів", які можна отримати через Інтернет
Якщо раніше в онлайн-режимі можна було отримати 26 послуг, то тепер - 30
Вінницька міська рада розширила перелік послуг, які можна отримати, не відвідуючи "Прозорих офісів". Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу міськради.
Відтепер, окрім існуючих уже 26 послуг, можна через Інтернет скористатися ще чотирма: отримати довідки про реєстрацію місця проживання, про реєстрацію місця перебування, про зняття з реєстрації місця проживання та про кількість зареєстрованих осіб за адресою.
Документи, які вінничани замовили онлайн будуть максимально направлятись клієнтам поштою на адресу, заявлену при поданні відповідного звернення.
До цього в онлайн-режимі можна було, зокрема, отримати адмінпослуги з оформлення ФОП і ТОВ, допомоги при народженні дитини, будівельних документів.
Онлайн також можна отримати архівні довідки, документи, пов’язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями, наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві та інші.
Крім того, через "Персональний кабінет" можна замовити довідку про невідвідування дитячого дошкільного закладу, направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу тощо.
Нагадаємо, Пенсійний фонд на Вінниччині перейшов у карантинний режим роботи.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця