UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Вінниці розширили перелік послуг "Прозорих офісів", які можна отримати через Інтернет

Якщо раніше в онлайн-режимі можна було отримати 26 послуг, то тепер - 30
 

У Вінниці розширили перелік послуг "Проз…

Вінницька міська рада розширила перелік послуг, які можна отримати, не відвідуючи "Прозорих офісів".  Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу міськради.  

Відтепер, окрім існуючих уже 26 послуг, можна через Інтернет скористатися  ще чотирма: отримати довідки про реєстрацію місця проживання, про реєстрацію місця перебування, про зняття з реєстрації місця проживання та про кількість зареєстрованих осіб за адресою.

Документи, які вінничани замовили онлайн будуть максимально направлятись клієнтам поштою на адресу, заявлену при поданні відповідного звернення.

До цього в онлайн-режимі можна було, зокрема, отримати адмінпослуги з оформлення ФОП і ТОВ, допомоги при народженні дитини, будівельних документів.

Онлайн також можна отримати архівні довідки, документи, пов’язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями, наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві та інші.

Крім того, через "Персональний кабінет" можна замовити довідку про невідвідування дитячого дошкільного закладу, направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу тощо.

Нагадаємо, Пенсійний фонд на Вінниччині перейшов у карантинний режим роботи.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"