У "Прозорих офісах" Вінниці запровадили нову послугу
Запроваджений у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України новий сервіс дозволяє власникам ID-паспортів підтверджувати дійсність цифрових документів і передавати їх копії до інформаційних систем Вінницької міської ради
У "Прозорих офісах" Вінниці запровадили нову послугу – шеринг документів. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу Вінницької міської ради.
Запроваджений у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України новий сервіс дозволяє власникам ID-паспортів підтверджувати дійсність цифрових документів і передавати їх копії до інформаційних систем Вінницької міської ради. Щоб замовити й отримати адміністративні послуги, потрібно мати смартфон і встановлений у ньому застосунок "Дія".
При зверненні до адміністраторів ЦНАП не обов’язково мати при собі паперові документи (паспорт, картку платника податків, довідку тимчасово переміщеної особи і свідоцтво про народження).
"У Прозорих офісах міста можна оформити 44 онлайн-послуги. Найпопулярніші – реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, державна реєстрація юридичних осіб та ФОП, державна реєстрація нерухомого майна, отримання різноманітних довідок, обмін посвідчень водія тощо", – повідомила директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.
Нагадаємо, що на Вінниччині планують зберегти служби, які надають соціальні послуги, як окремі підрозділи в "колишніх" районах області.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця