UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У "Прозорих офісах" Вінниці запровадили нову послугу

Запроваджений у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України новий сервіс дозволяє власникам ID-паспортів підтверджувати дійсність цифрових документів і передавати їх копії до інформаційних систем Вінницької міської ради

Журналіст регіональної редакції Depo.Вінниця.

У "Прозорих офісах" Вінниці запровадили нову послугу – шеринг документів. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу Вінницької міської ради. 

Запроваджений у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України новий сервіс дозволяє власникам ID-паспортів підтверджувати дійсність цифрових документів і передавати їх копії до інформаційних систем Вінницької міської ради. Щоб замовити й отримати адміністративні послуги, потрібно мати смартфон і встановлений у ньому застосунок "Дія".

При зверненні до адміністраторів ЦНАП не обов’язково мати при собі паперові документи (паспорт, картку платника податків, довідку тимчасово переміщеної особи і свідоцтво про народження).

"У Прозорих офісах міста можна оформити 44 онлайн-послуги. Найпопулярніші – реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання,  державна реєстрація юридичних осіб та ФОП, державна реєстрація нерухомого майна, отримання різноманітних довідок, обмін посвідчень водія тощо", – повідомила директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук. 

Нагадаємо, що на Вінниччині планують зберегти служби, які надають соціальні послуги, як окремі підрозділи в "колишніх" районах області.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme