Третій вінницький тролейбус VinLine уже возить пасажирів

Четвертий тролейбус у транспортній компанії планують зібрати до кінця грудня, "під ялинку"

Учора, 13 грудня, на маршрут вийшов третій тролейбус, зібраний майстрами Вінницької транспортної компанії. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на "20 хвилин".

Кузови у всіх трьох вінницьких тролейбусах білоруського виробництва. Виготовлені на заводі МАЗ.

"Закуповували за тендерними процедурами. Білоруси запропонували найнижчу ціну. На якість не нарікаємо. І дизайн сучасний. У другому і третьому VinLine компресори працюють тихіше, ніж у першому вінницькому тролейбусі. А це – комфорт для пасажирів. Зрештою, вони вже це оцінили. Ще одну новинку відчують водії. У старих машинах треба було один, а то й два рази за зміну, тобто протягом восьми годин роботи, міняти вугільну вставку на струмоприймачі. Робити це доводилося за будь-якої погоди. Штанги злітають тоді, коли розсипається вугільна вставка. Тепер заміну такої вставки робитимуть один раз у місяць. Причому, міняти її можна під час технічного обслуговування машини  Після цього водієві не доведеться вилазити на тролейбус для заміни вставки в дорозі., - каже Михайло Луценко, гендиректор транспортної компанії.

Ще одна особливість нової машини в тому, що вона має альтернативне джерело живлення і високі показники енергоощадності. За словами Михайла Луценка, встановлені акумулятори дають можливість автономно долати відстань у п’ять кілометрів. У випадку виникнення нестандартної ситуації водій  доправить транспортний засіб в депо без використання контактної електромережі. Енергії споживатиме на 30 відсотків менше у порівнянні зі старими тролейбусами.

Четвертий власний тролейбус у транспортній компанії планують зібрати до кінця грудня, "під ялинку".

Нагадаємо, у травні цього року на маршрут вийшов перший тролейбус вінницького виробництва. Для того, щоб обрати йому назву, влаштували конкурс. Вінницькі тролейбусі відтепер мають назву VinLine.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця