Польський делегат "відчихвостив" сонечко на гербі Вінницької області

Гендиректор Лодзинської агенції регіонального розвитку Пшемислав Анджеяк сказав, що герб Вінниччини нічого "не говорить" про потенціал регіону

Польський делегат "відчихвостив" сонечко…

Під час візиту до Вінниці генеральний директор Лодзинської агенції регіонального розвитку Польщі Пшемислав Анджеяк заявив, що герб Вінницької області некоректно характеризує регіон. Про це на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук" написав вінницький журналіст Максим Зотов, передає Depo.Вінниця

Особливо закордонному гостю не сподобалася наявність сонечка на гербі Вінниччини. Анджеяк зауважив, що воно некоректно характеризує регіон.

"Коли їхав до вас, то зайшов на сайт, і що я там побачив? Сонечко! Що відображає цей символ? Які ваші сильні сторони чи родзинки, які можуть привабити іноземця? Що зрозуміє про вас мешканець Кракова чи Нью-Йорка, коли побачить це сонечко? Що ви є таким собі Дубаєм, чи Єгиптом, де є чудові пляжи?", - сказав польський делегат. 

Вінничани в коментарях під фото не соромились у висловлюваннях. 

"Невігластво в рафінованому вигляді. Може хтось пояснить пану, що регіональний бренд і регіональна геральдика - це абсолютно різні речі?", - обурився історик Олександр Федоришен.

Польський делегат "відчихвостив" сонечко на гербі Вінницької області - фото 1

Автор прапора міста Вінниці, герба і прапора Вінницького району, співавтор герба Вінницької області, історик Юрій Легун зауважив, що з однієї сторони критика польського гостя справедлива і актуальна: Вінниччина дійсно не має свого бренду. Але от до герба пан Анджеяк дарма "причепився": він абсолютно правильний. 

"Герб обумовлений історичним минулим наших земель. Вінниця та область одними з перших в Україні визначились зі своїми гербами і вони є одними з кращих. Я сам свого часу приймав участь в цьому процесі і соромитись тут нам нема чого. Бренд працює на впізнаваність регіону і має відображати його сучасний стан. Розмови щодо цього ведуться давно. Вже визначились з певними елементами, які могли б стати нашою візитівкою - це і наш фонтан, і трамваї", - пояснив Легун. 

Окрім вказаних елементів, брендом Вінниччини могла б стати і пісня "Щедрик" Леонтовича. Адже, за словами Легуна, це те цінне, що наш край дав світу.  

Нагадаємо, Вінниччина першою в Україні створила Агенцію регіонального розвитку. Від польських колег вінничани переймають досвід роботи в цьому напрямку.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme