Під час карантину в "прозорих офісах" Вінниці з’явилося 12 нових онлайн-послуг
Нині в режимі онлайн можна отримати 38 послуг
За 2020 рік у "прозорих офісах" Вінниці з’явилося 12 нових онлайн-послуг. Про це повіомляє Depo.Вінниця з посиланням на пресслужбу Вінницької міської ради.
Нині в режимі онлайн можна отримати 38 послуг. Найпопулярніші – видача довідок та запитів.
Онлайн можна замовити оформлення ФОП і ТОВ, допомогу при народженні дитини, будівельні послуги, архівні довідки, документи, пов'язані із земельними, містобудівними та архітектурними питаннями тощо. Через "персональний кабінет" можна замовити довідки і направлення, які стосуються відвідування дитячих закладів.
"За цей рік ми збільшили з 26 до 38 кількість послуг, які надаються виконавчими органами міської ради онлайн через "Персональний кабінет". А також понад 100 послуг вінничани можуть отримати через офіційні сайти державних органів", – розповіла директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Консультації можна отримати у кол-центрі прозорого офісу за тел. 65-50-50, кол-центрі Пенсійного фонду - 50-88-81; 50-88-82; 50-88-83, а також у працівників департамента соціальної політики міської ради: управління соціального захисту "Правобережне" - 50-83-88; управління соціального захисту "Лівобережне" - 50-86-70.
Нагадаємо, більшість приєднаних до Вінниці сіл вже обзавелись власними "прозорими офісами".
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця