Місто ідей: Для Вінниці розробили новий бренд
Своє бачення команда Fedoriv реалізувала на основі маркетингової стратегії міста
Про це йдеться в дописі на сторінці вінницького міського голови Сергія Моргунова у соцмережі "Фейсбук", передає Depo.Вінниця.
"Символічно, що вінничани його побачать саме сьогодні, у День Європи - свято, яке також стало успішним втіленням ідеї," - вважає міський голова.
За його словами, важливо, щоб ідеї - чи то окремої людини, чи громади - отримували реалізацію.
"Усі ми прагнемо, щоб Вінниця була тим містом, яке мотивує, надихає та веде до успіху. Вінничани активні - і цінна кожна думка, ініціатива, проект, що пов'язані з розвитком і майбутнім. Тому створення бренду міста стало логічним продовженням нашої філософії", - зазначив мер Моргунов.
Над розробкою бренду працювала компанія Fedoriv, обрана нашими партнерами з проекту "ПРОМІС".
Мер закликав заходити на туристичний сайт і пробувати творити щось своє у новому стилі Вінниці .
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця