UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Вінничанин заплатив за проїзд у трамваї 74 гривні

У комунальному підприємстві "Вінницякартсервіс" кажуть, що система тільки починає працювати, тому збої можливі

Вінничанин заплатив за проїзд у трамваї…

Система електронного розрахунку за проїзд у комунальному транспорті Вінниці працює зі збоями, але у комунальному підприємстві "Вінницякартсервіс" запевняють, що повернуть гроші тим, хто через це заплатив за проїзд набагато більше, ніж насправді коштує квиток. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на "На Парижі".

Нещодавно вінничанин придбав квиток за 74 гривні. У сцмережах повідомляють і про інші прикрі випадки з новою системою оплати проїзду.

У комунальному підприємстві "Вінницякартсервіс" кажуть, що система тільки починає працювати, тому збої можливі.

"У зв’язку із виникненням запитань щодо разового списання коштів у розмірах, які не відповідають вартості проїзду (трамвай, тролейбус – 4 грн) й перевищують її, повідомляємо: банківські транзакції при оплаті в громадському транспорті мають обмеження й контролюються банком, а у випадку збоїв, подібних до вищевказаного, кошти повернуться впродовж 1-7 днів, залежно від банку емітенту картки. Тож не хвилюйтесь. Якщо ви потрапили в таку ситуацію - кошти будуть автоматично й обов'язково поверненими", – йдеться у повідомленні КП "Вінницякартсервіс".

Там радять з усіма питаннями щодо транзакцій звертатися за номером гарячої лінії: 0800 330 155, або писати на електронну адресу: vinnytsiacartservis@et.vn.ua чи на офіційну сторінку у фейсбук "Муніципальна картка вінничанина".  

Нагадаємо, у Вінниці почала працювати система е-квитка

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"