Як віртуальний баклажан став популярною секс-іграшкою
Емоджібратор створений для тих, хто має почуття гумору
Про це повідомляє depo.ua з посиланням на The Guardian.
Джеймі Джендлер та його діловий партнер запустили партію у тисячу маленьких вібраторів, які мають вигляд емоджі-баклажана. Услід за фіолетовими гумовими виробами світ побачила і серія прес-релізів, які пояснювали "філософію" емоджибратора. Очевидно, що і сам продукт і інформаційна кампанія з його просування потрапили в саме "яблучко", адже усі "баклажановібратори" були розпродані менше ніж за місяць.
Згодом креативні бізнес-партнери реалізували ще одну партію вібраторів через сайт, а також отримали роздрібні контракти від нью-йоркського музею сексу та магазину секс-іграшок Good Vibrations.
Емоджібратор не був продуктом численних досліджень ринку, він виник як жартівливий старап, який мав привернути увагу людей з почуттям гумору.
"Я насправді просто хотів запустити новий бізнес", - каже Джеймі Джандлер. "Ідея емоджібратора спершу була лише жартом під час мозкового штурму у нічному відеочаті", - пояснив молодий бізнесмен.
Джандлер додав, що їхня молода компанія має ще великі бізнес-плани. "Завдання перед нами стоїть складне - ми маємо скористатися цією можливістю, щоб назавжди змінити уявлення громадськості про секс-іграшки і мастурбацію. Ми хочемо пропагувати здорову сексуальність", - сказав він.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Винница