Вінниця матиме свій бренд

Процес створення бренду координують канадські експерти

Вінниця матиме свій бренд…

У Вінниці за участі експерів канадського Проекту "ПРОМІС" триває розробка бренду міста і маркетингової стратегії. Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на прес-службу Вінницької міської ради.

Три тижні у Вінниці тривало опитування, яке мало на меті з’ясувати, яким люди бачать своє місто, які його особливості вважають унікальними, які споруди називають символами і взагалі  - чим пишаються. В анкетуванні взяли участь 795 респондентів.

Виявилося, що найбільше вінничан головним символом міста вважають Вежу (378 чол.), світло-музичний фонтан "Рошен" (149 чол.) та музей-садибу М.Пирогова (79 чол.). Вінничаниповідомили, де найчастіше проводять свій вільний час, що показують своїм гостям, яку сферу суспільного життя вони вважають найбільш розвиненою, які історичні події вважають найбільш значущими для міста, ким із земляків пишаються.

 

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Винница

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme